Hellu Bloggvärlden!

Okej nu har jag gjort ingenting tills jag blev alldeles less och uttråkad!:)

Igår pratade jag med en mamma i Irland som har två små barn och jag ska åka till deras familj den 13november och jobba som barnflicka hos dom en månad eller två... hahaha nä men jag vet inte hur länge jag blir där! så länge som det är skoj sa hon att jag fick stanna:)

Här kommer det bästa av allt, dom har en liten babyboy som bara är 7månader! Jag som älskar bebisar:D lovely och nu får jag en anledning att kolla på bebiskläder(barna måste ju få nån liten present!) Och så har dom en tös som är 3år och igår när vi pratade på skype så fick jag nog tusen slängpussar av henne i kameran:)!

I have a good feeling, men det har jag ju haft förut och vi vet ju hur det blev med usa:P hahahaha men det här ska nog bli bra mamman i familjen var supertrevlig!:) OCH jag älskar bebisar!


Så CORK, IRELAND! blir mitt nya hem för ett tag;)

Kom gärna och hälsa på eller skicka ett vykort! :p

Nää jag måste ju ta och starta en ny bloggish kan ju inte heta emmaistaterna.blogg.se! så måste komma på nått bra bloggnamn:p

kram,
Emma<3

Den här gången ska jag också fixa så jag får ta bilder på barnen och huset och hela baletten;) så det blir lite kul att läsa!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh va kul för dig. Det gick visserligen bra för mig i usa men jag trivs så otroligt mycket bättre här i australien hos min familj här- så jag hoppas det blir samma sak för dig :D Lycka till !!!!

2010-10-27 @ 12:35:56
URL: http://partofmyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0