Working day

Hallo:) jag vaknade imorse av att det lät som om det var slagsmål utanför mitt fönser men klart det inte kan vara tänkte jag eftersom vi verkligen bor ute på landet och pojkarna kan inte leva om så mycket själva... Så jag öppnar persiennerna för att se vad fan det är som låter och noog är det bråk! Äldsta killen hade tydligen ett helt gäng med killar på besök och obviously så kom dom inte överens så värst bra... men dom bråkade på baksidan så ingen annan i huset hörde dom förutom jag! och eftersom jag ville somna om(klockan var bara halv nioo;) så sprang jag ut i pyjamas och frågade vad fan dom höll på med!!?(på svenska ofcourse) det funkade, dom blev skiträdda och slutade bråka på direkten och när dom inte längre bråkade så blev dom nyfikna på vem denna konstiga människa var så jag berättade om köttbullar, ikea och älgar i 20minuter innan dom lovade att gå ner i källarn och leka;) Alltså kunde jag somna om:D :D :D ! ! !

Jag jobbade mellan 13.30-21.30 ikväll och det gick faktiskt riktigt bra jag var ensam med twinsen och yngsta pojken i lite mer än 3h och det gick jättebra, fick i dom mat och dom var hela och rena när föräldrarna kom hem! Good job av emma!

Nu gillar jag faktiskt usa, min crazy värdmamma är inte den mest allmänbildade människa jag känner och värdpappan har fått för sig att det alltid är -30 där jag bor för att jag sa att det KUNDE vara det på vintern och vi har minst en meter snö året om... nää men det börjar ta sig han kopplade ihop det ikväll vid midagen:p När jag sen förklarade var jag bodde hur litet älvsbyn var och hur många som bodde där då skrattade han bara och sen när jag kom till att jag tillochmed bodde 15min från älvsbyn då brast det... hahaha han bara -eh, oh my god I am amazed that you can speak two languages when you grew up as Mowgli in the woods;) hehe kuul:p

Now I'm going to sleep... för imorgonbitti börjar jag jobba 7.30 och slutar inte förens flickorna somnar på kvällen(men hoppas och tror att jag har några timmars break på dan). Det blir nog ingen uppdatering här kära familj på ett tag;) men jag tror vi kommer tillbaka på måndag!

Och nu har jag fått höra att eggplants är abourginer eller hur nu denna underbara grönsak stavas... nää men ni behöver inte bjuda mig på det när jag kommer hem för det är inte så gott iallafall inte som lasagne;) mamman var såå glad för att hon hade köpt en nyttig lasagne(jag läste på förpackningen, den är inte nyttig!) hehe och inte god...

Sov gott, gott folk!

hoppas eran midsommar var gräjt;D

hade behövt stina till att knäcka ryggen för den är helt död efter allt bärande med twinsen:p

LOVE,
Emma<3

Jag vill tillbaka till denna underbara stad! förhoppningsvis nästa vecka! Då skulle jag vara en nöjd och glad Emma...

Kommentarer
Postat av: Tea

Haha! xD



niiice! :D:D:D

2010-06-27 @ 00:26:58
Postat av: Hanna

Att skälla på svenska skrämmer slag på vilket folk som helst. Ha det gott, darling.

2010-06-27 @ 19:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0