vatten

Hur skönt var det inte att simma i poolen nu på kvällskvisten efter en middag med många skratt och varnande historier om brorsbarnen som jag ska träffa på söndag:p Har jag sagt att poolen är uppvärmd? så jag som gruvade mig för att kliva i märkte direkt att det var Hot! Varmt och behagligt, precis i min smak:)

Men jag hade verkligen ingen koll på hur många vändor jag hade simmat, det brukar alltid vara sofia som räknar så jag slutade simma när jag såg en enorm skalbagge i vattnet:/ fy fan för skalbaggar alltså...

Jäkligt god mat idag, Lax och jag åt sallad till:p Alternativet Macaroni n' chese kändes inte så lockande till Lax som sallad gjorde... Riktigt gott och Laxen var grillad på grill utee! Altså riktig mat och inte låtsatsmat:D

Nu ska jag sova för jobbar ju som sagt massor imorgon:p blir gymbore class med twinsen imorrn så då går iallafall två timmar snabbt snabbt! Så inga planer förutom jobb imorgon men däremot torsdag har jag då planer för helgen och så ska jag flirta med Zona så att hon kan följa mig och fixa Social Security Number:p hahaha tror jag ska muta med en frozen yoghurt... borde fungera.

Åh nu blev jag sugen på frozen yoghurt!

Nu ska jag sova gott:) hoppas ni redan gör det hemma i Sverige!

Love,
Emma



Min första Fro Yoghurt var i princip alla ovanstående sorterna ihopblandade i samma stora bytta:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0