tacos

Tacos var vad vi åt till middag idag, det var supergott för Zona gjorde den och det var inte hel/halv-fabrikat! Just nu är Zona den person som håller mig flytande och som förstår mig, jag hade packat mina väskor och tagit flyget hem imorgon om jag hade kunnat det... för just nu kan jag verkligen inte förstå varför jag är här!

Jag vill börja plugga i östersund i höst och fortsätta vara kompis med victor och sofia och tommy och alla andra! och jag vill bo så pass nära familjen att jag kan hälsa på dom på en helg om jag skulle vilja det!

Men det här kallas tydligen kulturchock och man ska tydligen komma över den:p Men det skulle bara vara så himla lätt om jag var hemma och hade sommarjobb på ugglan i sommar och sen for ner till östersund samtidigt som Sofia och Victor och började plugga igen! Jag tror aldrig att jag har låtit mig själv tänka på vad jag missar där hemma och vad jag hade kunnat göra i höst istället för att åka till usa... Om dom skulle ringa från östersund ikväll och fråga om jag ville ha sista platsen på sjuksköterskeprogrammet så skulle jag tacka Ja och åka hem så fort den här familjen hade hittat en ny Au-pair!

Jag älskar verkligen Usa men hatar verkligen att ha hemlängtan! och tydligen är det bara jag som har det i hela usa och så Zona då när hon kom för ett år sen och inatt då hennes mamma opererades...

Nu ska jag se klart slutet på A Walk To Remember och sen ska jag sova! Ingen behöver oroa sig för mig för vi vet att jag klarar allt:p

Sov Gott Alla!

Många Kramar från Emma

Glöm mig inte!

Kommentarer
Postat av: bibban

Tjenare

Det är ingen som kommer att glömma dig..

men hemlängtan efter 10 dagar...

jag tror att du klarar det..

du vet ju vad lilla blå tåget sa....

inte som vi i salto..

pok pappa

2010-06-23 @ 09:38:40
Postat av: Victor

Förmodligen så glömmer vi dig inte Emma! snälla nån...

2010-06-23 @ 10:38:57
Postat av: Olivia :)

Men det tar ju ett tag innan man har vant sig med allt nytt:)

Även jag har inte glömmt dig(Y)

2010-06-23 @ 12:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0