snart börjar jag jobba...

jag jobbar från halv två till halv tio idag så det lär nog inte hända så mycket roligt idag:p hehehe
Imorgon är jag ledig för att jag ska jobba hela helgen och imorgon ska min Counselor, Eileen komma hit för hon kollar upp alla au-pairer och så... Då har jag nog tänkt surra med henne om allt jag inte gillar med familjen och höra om det går att hitta på något och vad man ska göra! Ibland känner jag att jag bara vill åka hem och ibland vill jag bara hitta en familj som jag skulle känna "wihooo i" om det nu finns en sån familj för mig:p hehehe

Nä men ska hänga med twinsen idag och ikväll så det blir nog mest till att leka och mata och så...

HA DET  FINT!

kram emma

Kommentarer
Postat av: malin

jag trodde familjen var helt perfa :O why not?!

2010-06-24 @ 10:40:12
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0