Sista dan på orientation och ska träffa familjen ikväll!

Här sitter vi och datanördar på golvet, jag och en tysk tjej och en brud från nya zeeland! mycket skönare att sitta på golvet och heltäckningsmattan än på dom obekväma skolan:p

I am SUPEREXITED för ikväll ska jag träffa familjen! Spännande spännande....

Snabb update här för vi har lunchrast och jag måste hinna kissa innan vi börjar om:)



Tysk tjej, Matilda(svensk), tysk tjej och så jag upåpe på Top of the rock?! och i bakgrunden ser ni Rockefeller Center!
Helt sjukt underbar utsikt.... älskar att jag bara kommer bo en timma från nyc för jag är IN LOOOOVE<3

Löööv från Emma

Kommentarer
Postat av: olsii

nice ems

2010-06-17 @ 18:59:53
Postat av: Tinde

snyyggt! ja och ½ timme för mig ;)

2010-06-17 @ 22:41:46
URL: http://tindes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0