scallops=musslor

Jahapp då har man ätit sina första musslor:p jag kan säga att jag har ätit godare grejer, men grillade så var musslor helt okej men den grillade laxen var helt klart godare!
Imorgon är det upp och passa ungar från klockan halv åtta till halv fyra tror jag:) ska försöka göra upp nå planer efter det om jag nu inte är lika trött som ikväll... helt sjukt klockan är nio och jag skulle lätt kunna somna nu på direkten!

Jag är helt ledig både tisdag och torsdag i veckan för att jag ska jobba hela helgen fre-söndag! men inte gör det mig nått för jag får vara på stranden, hoppas barnen vill bygga sandslott så att jag får vara ute i solen:D

Det var så himla roligt för idag när värd-mamman satt och gjorde schemat så frågade hon mig om det var något i usa och i huset som verkligen inte var som hemma... och då sa jag: att man inte äter någon ordentlig lunch, att barn har sjuuukt mycket leksaker och att man inte äter potatis till nån mat, hahaha Zona och jag pratade om potatis igårkväll och hon sa att dom nästan aldrig äter potatis:p JAG ÄLSKAR POTATIS! men host-mummen sa att det kan vi ju äta nån kväll men Zona säger att potatisen här inte är så good:p jaaa men det roliga var att två timmar senare vid middagen frågade värd-pappan precis samma fråga och då var det enda jag kunde komma på "att dom har skor inomhus" och då var det höjda ögonbryn vill jag lova! men han kom snabbt fram till att egentligen är det ju bara väldigt artigt att man tar av sig skorna när man kommer in i  någons hus! Jag har då gått barfota inomhus sen jag kom, och inte förens jag sa det om skorna så tänkte dom på det:p Jag älskar fina skor men jag gillar att vara barfota...

Åh vilket underbart inlägg detta blev men jag har tänkt skylla på en ihållande jetlag eller att jag ramlat och slagit mig ute i poolen idag:p jag lovar att aldrig mer skriva om skor;)! ... fast ne.


Vem har tagit kort med en amerikansk polis på Times Square?! -Det har Emma!:D

Kommentarer
Postat av: Tinde

jag älskar också potatis! Potatis är typ det godaste som finns. Vi ska koka potatis tillsammans :)

2010-06-21 @ 06:16:56
URL: http://tindes.se
Postat av: Victor

Mehe

2010-06-21 @ 08:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0