Pratat svenska:)

Dagen började med att jag verkligen inte hade några planer, hade kanske tänkt följa med Zona och shoppa lite efter att hon hade varit i kyrkan... men det var lösa planer och så hörde Keeka från finland av sig på facebooken och vi bestämde oss för en tripp till starbucks och shoppingcentret! det var såå skönt att få prata lite svenska och att man blev förstådd till 100%, jag gillar att prata engelska men det är så skönt att prata svenska och då har jag bara varit här en vecka:p hahaha

Om Stina eller Tommy läser detta inlägg!? tack så hemskt mycket för skivan!:D Jag älskar den! Svenska, svenska och lite mer svenska låtar;)

Barnen fick sina paket idag och dom blev superglada, twinsen har fortfarande på sig sina tröjor!:) killarna tog inte av sig sina fören det var dags för ett dopp i poolen:p Vi tog en bild på alla fyra och mig och mamman och den bilden ska jag helt klart sno från maxi och printa ut!:) ett helt litet fotbollslag!

Imorgon börjar första arbetsveckan för mig! det ska bli roligt:) Och hela helgen tror jag att det skulle bli Beachen så jag ser fram emot att jobba lite på brännan samtidigt som jag jobbar... fruktansvärt skönt väder här men det är ganska fuktigt i luften så man håller på att svettas ihjäl när man går ut. Men jag kan helt klart vänja mig vid ett sånt här väder!

Pappa och mamma skulle bara se den där jävla golfbanan, helt sanslöst knösig! ska ta kort på den kanske imorgon när jag slutat jobba om jag går ut på en liten promenad, men backen upp till huset är en killer!


JAG FÖRSTÅR OM AMERIKANSKA BARN HATAR ATT BÄDDA SÄNGEN FÖR DET TAR SIN TID OM MAN SKA GÖRA DET ORDENTLIGT! KRÄVS LITE MER TRÄNING AV MIG FÖR ATT JAG SKA FÅ TILL KUDDARNA I MITTEN AV SÄNGEN;) MEN JAG ÄR NÖJD MED MIN FÖRSTA BÄDDNING AV SÄNGEN... 11KUDDAR!!!
mamma ser du att vänner-boken står på nattduksbordet!!?


HUNDRA KRAMAR FRÅN EMMA<3!!!

Kommentarer
Postat av: Victor

Jag vill spela golf!!! :):)

2010-06-21 @ 08:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0