Philly

DET HÄR INLÄGGET SKULLE JAG LAGGT UPP IGÅR MEN WIFI BESTÄMDE SIG FÖR ATT BRÅKA OCH VI FICK INTE TILL DET FÖREN IDAG, MEN HÄR KOMMER DET IALLAFALL:


Klev upp redan vid halv åtta imorse för Maxine frågade mig igår om jag ville följa med henne och en annan tjej till Philadelfia, och visst! Så vi tog oss iväg kvart i nio och körde till tågstationen i Princeton, men missade tåget för att Maxine var seg imorse;)

Philadelfia var fint och vi åkte "the duck ride" hahaha sjukt kul man åkte typ runt i philly och kollade på alla sevärdheter och så och efter ett tag så körde man rakt ner i Floden (hudson river?) om det kan vara möjligt att den rinner förbi Philadelfia, jag har verkligen inget lokalsinne!

Mina fötter gör sjukt ont men jag tror faktiskt att Max har ondare för hon gick i flip-flops hela dan, jag hade åtminstone tygskor! men hur skönt är det på en skala?:p hehehe nää men det var en kul dag med mycket promenerande och jag har sett Liberty Bell(tydligen något viktigt för usa och nånting med att sluta med slaveri och jämlikhet mellan svarta och vita... men den gick sönder första gången som dom ringde den om jag förstått saken rätt!?)

När vi körde genom Princeton såg jag Princeton University och det var sååå fint, måste dit och kolla nån mer dag då man inte försöker hitta en tågstation...

Paketet som jag fick av familjen på au-pair skolan var så gulligt! Det är en påse med m&m och på godisarna står det: Welcome to USA! och Love, Lauber! såå gulligt och sååå goda:)

I den här "läggan" bor tydligen Will Smiths farsa! lite kul:p

will smith pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0