Orientation day 3

Dagen idag har varit helt underbar eller iallafall från och med då vi fick se NYC och manhattan:)
Själva föreläsningarna på förmiddagen med röda korset var inte det roligaste jag har varit på och dom har helt knäppa grejer som dom lärde ut och jag ska då fortsätta att köra på dom svenska grejerna som jag har lärt mig!
Om man ska göra hjärt- och lungräddning på en vuxen person i USA så måste man först fråga om man får göra det annars så kan dom stämma dig;p det är usa det! Varför ska någon stämma mig för att jag försöker rädda dens liv??? CRAZY AMERICANS!

Nä nu är jag helt sjukt trött och vi ska kliva upp extra tidig imorgon!

Natti nattii


Kommentarer
Postat av: Tinde

haha ja för de människorna man gör HLR på är ju SÅÅ ofta vid medvetande :)

2010-06-17 @ 11:06:50
URL: http://tindes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0