Lovely<3

Gud vad jag har skrattat ikväll och ibland har jag inte ens förstått vad vi har skämtat om men vi hade det sjukt kul! Det var skönt att få komma ut ur huset idag... då man varit inne med twinsen hela dan:)
Det var jag, zona, caroline och en tjej från ecuador som heter alex och jag gillar verkligen alex herregud hennes accent är att döda för:p hahaha

Det var trevligt och vi avslutade kvällen med Frozen Yoghurt och jag gillade det faktiskt! jag som hatar yoghurt:p

ha det bra! jag är trött:)

Kram Emma

Skype imorgon eller torsdag familjen??:) är ledig hela dom dagarna... maila, facebooka eller kommentera nån tid då ni kan klämma in att prata med mig:D! saknar er!

Love ya'll <3

EMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0