I-landsproblem.

Nu har jag just kommit fram till att antingen måste jag tvätta kläder imorgon eller shoppa på torsdag:p jag är mest sugen på alternativ två men har en känla av att alternativ ett måste genomföras någon dag!

Var på en promenix till Golfbanan och tillbaka för en liten stund sen och då var klockan strax innan fem och det var helt sanslöst varmt ute, det var verkligen varmt! ska ta mig ett dopp i poolen ikväll och sen se nån film och efter det sussa:) hur många gånger har jag sagt att jag ska bada i poolen? har jag badat än?-näää!

Imorgon jobbar jag 7.30-12.00 och sen 14.30-21.30, tack för den dagen;) hahaha nää men sen jobbar bara tre timmar på torsdagmorgon och är ledig till söndagmorgon då jag börjar jobba nere vid stranden. Undrar hur länge vi blir där? har en känsla av att jag kommer jobba betydligt mer nästa vecka än vad jag kommer göra denna vecka:p but I'll survive... Eclipse (twilight3 som jag kallar den!) har premiär här inatt, men orkar inte se den då för ska upp tiidigt. Men tror att jag ska försöka se den på torsdag eller så fredag men jag måste höra med Zona om hon kan hjälpa mig att kolla upp tågtider till NYC inte för att jag ska se den där utan ska nog se den i Hilsborough men vill till The Big Apple nån dag=) vill dit samtidigt som jag inte vill använda upp hela min lön;) hur ska detta gå...

Love,
Emma<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0