I am proud!

Jag fick Kaykay att somna och jag har överlevt 8timmar med twinsen, det var inte lätt men jag tog mig igenom dom:p
Känns aningens bättre nu ikväll med hela den här grejen och vet ni vad som är så sjukt coolt det flyger massvis med fireflies utanför mitt fönster och jag funderar starkt på att inte dra ner persiennerna inatt:p jag försökte just ta kort på hur det såg ut men min kamera och en bild ut i mörker genom en fönsterruta blev bara katastrof så...  okej det kanske bara var 3-4st eldflugor nu när jag tänker på saken men det var fint ändå;)
Jag såg för övrigt Englands match idag och det var kul att hinna se en hel match:) och usa gick vidare till topp16 idag va!? så det var ju också bra antar jag:p

Nä nu ska jag starta en film tror jag och sen sova eller så ska jag bara sova:p är så galet trött och klockan är bara kvart i tio jag har nog inte vant mig vid tidsomställningen ännu...

Sov gott:)

Kram,
Emma<3

Kommentarer
Postat av: malin

aha, kan blir rätt segt om de anställer folk hela tiden sådär "/ men det kan ju som sagt beror på omställningen, hemlängtan osv, du får nog ge det lite tid, kan ju ta nån månad innan du är igång med det liksom!



Ja jag hoppas min familj är super när jag kommer okcså! :o

2010-06-24 @ 23:23:21
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0