Hur hög är min säng?

Jag skulle verkligen vilja veta hur hög min säng är, jag ska leta rätt på ett måttband någon dag! Den är så hög att jag antingen måste klättra upp i den eller ta ett ordentligt skutt! Nu har jag glömt släcka lampan i taket och det är så jobbigt att kliva ner från sängen och gå för att släcka lampan för sen måste jag göra det där hoppet:p
I-lands-problem?

Imorgon ska jag vara som en svamp och suga in all ny information, och alla rutiner som dom har:) nått som är lite roligt är att Kaka har precis sånna exem som jag hade när jag var liten och hon hatar smorslet lika mycket som jag gjorde det... Vi sitter i samma bil en silvergrå missil....;D hahaha


Love ya'll <3

Kommentarer
Postat av: Victor

På tal om Kaka så blev just Kaka utvisad igår i fotbollsmatchen Brasilien - Elfenbenskusten! 3-1 blev det förövrigt om du nu inte redan visste det!! :)

2010-06-21 @ 08:30:32
Postat av: EMMA (au-pair)

whaat? varför blev han utvisad?:O det visste jag inte att det blev jag är typ helt isolerad från fotbollen, nää men det är på så dåliga tider att jag glömmer att kolla hela tiden har sett tio minuter från två matcher this far:p herregud, ska ta tag i det! imorgon och torsdag är jag ledig så då borde jag ju hinna se nån match:)

Miss ya'll<3

2010-06-21 @ 18:54:38
URL: http://emmaistaterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0