hejsan

Jag kom till familjen igårkväll, det var pappan i familjen som plockade upp mig på flygplatsen tillsammans med sin chaufför, har tydligen det dom dagar han jobbar inne i New York! Supertrevlig och han förklarade reglerna i baseball för mig på vägen till huset som tog typ 1,5h för det var sjukt mycket trafik.. typ trafikstockning överallt!

När jag kom till huset lekte jag lite med tvinsen och efter ett tag kom killarna hem från sin träning och då fick jag en rundtur genom huset... DET ÄR STORT!

Måste säga att det känns sjukt konstigt och surrealistiskt att vara här för det har alltid varit så långt borta, men jag längtar tills om några veckor när man har kommit in i allting och vet hur allt funkar! Men alla är supertrevliga och ikväll blir det nog ett dopp i polen för det har varit riktigt varmt och soligt hela dan... snacka om att tiden har gått snabbt idag: klev upp nio och nu är klockan redan halv fem, sjuukt!

Hoppas att ni har det bra:)

En suddig bild på times square:

Kram Emma<3


Kommentarer
Postat av: bibban

Vad var det i paketet????

Alla är nyfikna...

2010-06-19 @ 19:35:16
Postat av: stina (din syster du vet...)

när hade du tänkt säga att du hade blogg??

aja, lite besviken på dig emmsi;)

Men du verkar ju ha det AWESOME :D keep up the good work!:)

2010-06-19 @ 20:03:39
Postat av: Tinde

vad kuuul! fortsätt uppdatera

2010-06-19 @ 20:20:56
URL: http://tindes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0