heej!

jag är sååå mycket bättre än hanna grahn på att blogga så det krävs tio måttband för att ens ha oss två på samma skala:D
Nejmen nu sover twinsen så jag har lite "rast" för vi gjorde bort all disk på förmiddagen så det är ju alltid lite skönt!:p jag jobbar till tre så då ska vi se om kaka har tänkt vägra äta igen bara för att det är jag som ska ge henne:p här gäller det inte att man får skylla sig själv om man inte "tycker om/aldrig smakat" maten och vägrar eller för att det inte duger att nån annan ger en mat:p utan då byts det mat och det byts personer... men men jag ska bara vara här ett år och då behöver jag inte hålla med om hur olika vi ser på barnuppfostran och sånt:p men jag gillar ungarna dom är söta och kaka somnade då hos mig utan skrik när det var dags för nap! så det är ju framsteg:p hahhaaa

snabb update såhär mitt på dagen!

Love,
Emma <3

Kommentarer
Postat av: Hanna the BIG sister

Finns väl vettigare saker än att blogga :P Men ja, du är bättre än mig på det. Far till Salto imorgonbitti och jobbar kväll. Vi kanske kan försöka skypa på torsdag? Puss o kram

2010-06-22 @ 09:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0