Ganska fint område...

Hejsan världen!
Har jobbat från 7.30-12.00 sen varit ute på en promenix och så börjar jag jobba igen om 1h, 15min:p jobbar till sent ikväll... 21.30! jippie... men inte klagar jag inte för jag har stekt i solen nu på breaket!

Imorgon ska jag upp tidigt igen men vad gör det för sen är jag ledig resten av dagen och kvällen och jag ska ut och träffa nå au-pairer på kvällen tror jag och så min community counselor Eileen:p förhoppningsvis hittar jag några trevliga tjejor som man kan hänga med i framtiden:p

Vill verkligen fixa social security number imorgon... hoppas hoppas det är öppet, ska kanske ringa dit förrenste. Likabra det ju!

Här kommer iallafall lite bilder från min walk:


En trevlig backe att gå nerför men när det bli uppförsbacke på hemvägen är den inte lika mysig...



En liten del av golfbanan på andra sidan staketet:) golfbanan är fin jag gillar den!



Blommor vid vägkanten! men vågar man plocka utan att bli skydig nån 100miljoner dollar? det är frågan!



Vägen, vägen och så vägen;)



Söta, amerikanska och buckliga brevlådor...



Älskar denna fina golfbana men det är säkert galet dyrt att spela där... lite större klubbhus än Svanskogens hos faster Berit i Ludvika;)?




Den här snubben slog ut från dam tee;) hehehe det var lite kul!



Hur dig en golfbil här så slipper du få onödig motion på golfbanan:p eller?:O



Mums vatten!


Ha det fint!

Kram,
Emma<3

Kommentarer
Postat av: Tinde

vi får ta oss en golfrunda emma :-)

2010-07-01 @ 10:03:15
URL: http://tindes.se
Postat av: birger

Ser ut som att jag skulle spöa skiten ur den gubben?????

Golfbil är bara för dom som inte motionerar...

Jag har gått 4 dar nu i Halmstad...

Numera cyklar jag.. fick tag i en i dag...

så nu är det inte bara benen man har ont i...

häcken har också fått sin beskärda del..

MVH Pappsen

2010-07-01 @ 23:01:48
Postat av: EMMA (au-pair)

hahaha pappa:p men cykel är ju braa... men aj aj aj för rumpan;) hoppas att du har det bra i halmstad!:)

Kram

2010-07-02 @ 14:39:44
URL: http://emmaistaterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0