första arbetsdagen är avklarad!:p

Skönt! och när det var dags för lunch så gick Kaka med på att det var jag som matade henne så det var lite skönt:)Imorgon vill jag antingen göra något roligt=shoppa(fast ska egentligen inte slösa pengar innan första lönen) får se hur det går! eller så vill jag sooola:) I love the sun, men det är så jäkla varmt alltså fast man ska väll inte klaga för det blir väll sämre väder nån gång... bara inte nu till helgen, tack!

Lillkillen har förhört mig idag på hur många ord jag kan och hur långt jag kan räkna på engelska och jag kan säga att han är imponerad, för jag kan räkna längre än han;) moahahaha. Det andra förhöret gick i princip ut på att jag låg i soffan och han pekade på alla möjliga olika saker i rummet och så skulle jag säga vad det hette! - You are really good! Like kinda awesomm!;p Jaa det är väll så bra man är eller... hahahaha (helt galet dålig på att stava engelska är jag och det har man fårt höra från nylén ett antal gånger men jag har då klarat mig på min engelska i en vecka så vi får se):p hahaha :D

Idag blir det inga bilder på min säng för nu är den inte så fint bäddad(=obäddad) men det är därför man har en fin vit dörr till rummet...

Det har varit mycket att ta in idag och allt är så nytt och det är så himla många rutiner och något jag har märkt är att dom här två föräldrarna är lite roliga för pappan typ "det är jätteviktigt att dom får rätt allergimedicin och att jessi bara dricker den lactosfria mjölken, så make sure you got that right" hahaha och sen en timma senare så kommer mamman in och "Hey Emma, I know it's a lot of new things to take in but you know it's not that important if some things get mixed up, you know like the lactos, the worst that can happen is that you have to change her diaper twice as often for a day or two!" hahaha

VÄLDIGT SUDDIDG, MEN SÅ HÄR FIN BLEV MIN MAPP REDAN FÖRSTA DAGEN PÅ ORIENTATION! VARFÖR BARA G I BILD!?? VARFÖR!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0