False Alarm...

okej nu har det lugnat ner sig lite och jag gillar usa igen kanske inte till 100% och inte till 80% men jag gillar den söta killen som kom med pizzan till dörren idag och jag gillar att fridays hade en sjukt god och stor hamburgare som jag har med mig hem i doggybag till lunch imorgon även fast jag inte ens kommer orka hela till lunch=)

Har surrat med min host-mum idag och hon sa att hon skulle stressa ner med alla aktiviteter och att jag ska med och shoppa ordentlig mat som jag tycker om, för just nu gillar jag verkligen ingenting:p vad är egentligen eggplants förnått på svenska!? det kan ju inte vara äggplantor:/ fattar ingenting;)

Ha det bra!

Kram Emma:)

Varm och glad inne på TGI fridays, ikväll... God mat, att rekomendera! fina örhängen som jag fick från klara i studentpresent, love them och så märkte jag att det är det enda par örhängen som jag har med mig oopsi så måste shoppa nästa vecka:p kan alltid hitta ursäkter för att shoppa! måste he in bilder på det jag köpt hitills för mina solglasögon är bara för coola men stina kommer hata dom... finns ingen här som talar om för mig vad jag inte får köpa;) (Stina you would love en affär som heter "Love Culture")

Kommentarer
Postat av: pappsen

Tjenare

Eggplants tror familjen att det är aubergines.

Du har ju redan blivit brunare än Klara...

hahahah..

2010-06-25 @ 08:55:30
Postat av: Victor

Helt rätt! auberginer är det!! :)

2010-06-25 @ 22:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0