En vecka...

Nu är det bara en vecka kvar tills jag lämnar detta land;p JAg längtar massor efter att få sätta mig på flyget och börja mitt lilla äventyr i usa. Jag har ju velat göra det här gode länge nu!

En liten lista på vad jag måste fixa innan jag åker:
1. köpa nytt shampoo, balsam, tvål, lotion, tandborste, tandkräm osv.
2. Växla pengar.
3. nån present till värdföräldrarna.
4. ta studenten och vinna utsparken.
5. Lämna in skoldatorn.
6. köpa kavaj/jacka som jag sett på monki?
7. nya tygskor.
8. slå in barnens paket.
9. Fixa någon information från handelshuset om lilla Älvsbyn på engelska!
10. tvätta klart alla kläder och gå omkring i gamla som ska lämnas hemma;p
11. köpa en kameraaa! får inte glömmas;)
12. Ladda upp med lite svenskt godis i resväskan...
13. PACKA ner allting i en resväska och ett handbagage:)



//Emma

Kommentarer
Postat av: Victor

Och nu är du på väg!! :) wihoooooooo

2010-06-14 @ 13:29:38
Postat av: Filippa

Åh vad roligt att åka som au-pair till USA. Känner du dom du ska jobba hos något? Eller har du aldrig träffat dom?

2010-06-15 @ 16:33:11
URL: http://filiippas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0