Emma Grahn

Jahaja... ledig idag så såg först paraguay-japan och sen följde jag med Maxine till ett sjukt stort köp/lager-varuhus som hette Casco tror jag och där fanns verkligen allt! Till och med lite mat utanför så vi köpte lunch och jag tog en varmkorv+drica(i sverige blir man ju inte så supermätt på en varmkorv men det här var nog den största varmkorv jag någonsin har ätit, orkade inte ens hela) och det kostade bara 1,5dollar helt sjukt billigt! dricka+korv för ca. 12kr:p men men saken är den att jag aldrig mer ska äta den där billiga korven för jag fick så galet ont i magen av den! :/ så ät inte varmkorven på casco(fast nästan värt det för den var såå god)... hahaha

Nu ska jag se nästa fotbollsmatch spanien-portugal tror jag att det kan vara! funderar på om zona och finskan är lediga ikväll för isånnafall kanske vi kan ta och hitta på nått:p men det får jag ta reda på i halvtid...

Och vad har man fått idag om inte första lönen! eller jag fick checken i söndags men löste in den idag:) 200dollar, tack för det:) Shysst att runda upp och inte snika sig på 5dollar:p hahahaha

kanske blir lite shopping i veckan?;) fast jag måste ta tag i det här med social security number... jäklar får prata med värdmamman när hon kommer hem!

Ha de fint!

Love,
Emma


Hur många taxibilar finns det i new york? -Not enough! hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0