Bloggdrottnigen är tillbaka från detox...

Varit helt utan internet och någon som helst kontakt med den yttre världen i tre dagar max, men tror att jag hade lite abstinens där ett tag...  Enda kontakten med yttre världen var då jag såg USA-Ghana! Goo Ghana:D moahahaha

Det var helt sjukt vackert nere vid havet men det finns verkligen ingenting som klår Thailand jag är in lööv with Thailands mat och stränder! Ändå låg huset precis vid stranden och i mitt rum hade jag  utsikt mot havet och igårkväll/natt var månen alldeles illröd!:D

Jag har jobbat extremt mycket i helgen så därför får jag en mycket lugnare vecka i veckan! kommer jobba sammanlagt 30h tror jag så lite skulle jag vilja jobba varje vecka;) och av dom 30h har jag gjort 8h idag och jag har
8-10h på söndag och resterande på onsdag och torsdag tror jag:p kommer inte riktigt ihåg schemat men jag tror att jag är helt ledig imorgon, fredag och lördag! på torsdag jobbar jag 2,5h på morgonen sen är jag ledig:D Underbart!

Jag är såå sugen på att åka in till NYC tror att jag ska ta och göra det på torsdag eller fredag men ska försöka hitta nån mer som är sugen på det... annars är det inte helt fel att gå runt på New Yorks gator helt själv:p då ska jag köpa upp ett lager med I<3NY t-shirts hahaha. har jag berättat om tyskan som köpte 10st när vi var in dit med alla au-pairer... hahaha hon hade inte med sig så många t-shirts och så kunde man köpa 10st för typ 20dollar eller nått:p så hon slog till;) heheh

Ha det fint allihopa!

Love,
Emma

Visst är det underbart att man kan dricka smaksatt vatten med 0kalorier i USA, fantastiskt! eller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0