2veckor...

Då har man varit i detta land i två veckor! det betyder att jag kan får fixa Social Security Number och efter att jag har fått det så kan jag fixa körkortet och öppna ett bankkonto:D Och imorgon ska jag casha in min första lönecheck;D efter att jag fixat bankkonto så ska dom bara föra över lönen dit:p

Ikväll for vi till CVS och Zona hade fått för sig att dom inte stängde förens elva så vi tog det lilla lugna och surrade på i köket och skrattade åt Maxi som skulle fråga värdpappan om hon kunde få en kontoöversikt och något med värdering på huset för hon behövde det till sitt student-visa... och Maxi gillar verkligen inte att fråga om saker som folk kan tycka är privata så man såg bara rödfärgen stiga så jag Zona och Host-mum skrattade så att vi kippade efter luft:p hahaha Ja men efter ett tag så kom Värdmamman på att det stänger kl. 10 så vi kastade oss in i bilen och kom dit två minuter i... moahahaha men killen i kassan var gode trevlig fast han såg ut som en gangster som var trött efter att ha jobbat en hel dag. CVSet var lite roligt det är som ett apotek+smink+godis+lite mat+allt möjligt! jag gillar CVS, då kommer jag tydligen att Lööv Target:p



Inte CVSet som vi var på men men det var de bästa jag hade att komma med(google är en god vän). Annars skulle jag aldrig veta hur varmt det var här, jävla Farenheit! hörde ryktas om att det var 92F idag och det är ca. 33C enligt google:)

Kommentarer
Postat av: Tinde

ååh jag är typ dying to shop on target :D

2010-06-29 @ 23:20:42
URL: http://tindes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0