Vinnaren av skip-bo!:D

Jag vann tre gånger av 5spelade omgångar och Zona vann dom andra två! Det var så jäkla kul och vi blev sådär luriga och försökte blocka varandra när vi spelade, och jag förstår att om man aldrig har spelat skip-bo så förstår man verkligen inte vad jag pratar om... Men det var hjärnornas krig nere i källaren!

Efter att vi spelat första omgången så hittar Maaxine en påse med Harsleys Choklad under sängen så då äter vi choklad och där gick min nyttiga dag!:p

Imorgon gör jag ett nytt försök på att bara äta gott när jag är utanför huset eller på lördagar;) hahaha det har inte funkat så bra hitills!

Imorrn jobbar jag 7.30-6.30 så det kan bli lite lurigt att skypea om du haft fotbollsträning och åkt bil hela dan för då vill du nog sova klockan 00.30;) skriv på facebook nån dag när det passar så kanske jag kan skicka mitt schema för veckan så kan vi fixa in lite skype:p

Nä nu måste jag verkligen sova för jag ska kliva upp senast sju allra helst halv sju om jag ska duscha men men tvillingarna och maxine kanske får umgås med en tärd emma imorrn... får se hur det känns när väckarklockan ringer imorgon;)

Ha det!

Kram,
Emma<3

Love You All:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0