Vad händer imorgon?

Jo imorgonbitti åker jag, Zona och Alex in till New York:) Åh så härligt att äntligen ta mig in dit och efter imorgon ska det bli betydligt fler dagar spenderade innen i den stora staden... Även om städerna här är större än både lule och pite så går dom ju inte att jämföra med New York City!

Jag är glad först pratade vi om att åka på Balloon Festival, då åker 200 luftballonger upp samtidigt här i NJ men sen kände vi att nää NYC med Alex för hon ska träffa nån kompis också:)

Wihoo det enda som blir lite tungt är att kliva upp klockan sju och att bestämma mig för vad jag ska ha på mig... det ska tydligen bli ca. 100*F imorgon så inte varma kläder iallafall;)

Nu ska jag somna glaaad!=)

Kram,
Emma<3

Kommentarer
Postat av: Victor

Måste ha varit en härlig kväll! själv har man varit på öltält på byn ikväll! sjukt kul det med!! :)

2010-07-25 @ 02:43:01
Postat av: Hanna

Vad roligt att läsa din blogg Emma :) Har har du det?

2010-09-11 @ 20:29:34
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0