turkey-korv

Japp det är vad tvinsen fick till lunch idag och det var faktiskt ganska gott:p Jag har jobbat hela dan idag 7.30-5.30 och så har jag bokat en körtid men fick inte nån förens 26/7 och jag vill ha en tid i veckan så jag ska höra med värdmamman om det är okej att jag ringer lite olika körskolor imorgon och ser vem som har en tid snabbast, för allt jag ska göra är att köra i två timmar till olika ställen som jag kommer att köra till, typ shoppingcentrat:p SÅ det borde ju gå att lösa... men men man vet aldrig! Jag vill köra NUUUUU...

Pappa gjorde visst en Hole-In-One idag på golfbanan hos faster Berit och Rune, Grattis Grattis!!!

Nu ska jag tvätta alla mina sängkläder(det är mycket när man har 11kuddar) och mina handdukar och kanske en mörk maskin med:p Intressant att veta!

Och plugga körkortsteorin såklart...

Kram,
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0