Trött!

Helt slut efter att ha sprungit efter tvillingarna en hel dag, tackar gudarna för Zona under förmiddagen;) Annars hade jag inte pallat att jobba kvällen helt själv:p men det gick bra dom fick i sig mat och dom sover förhoppningsvis just nu... Alltså den verkliga baksidan med att vara au-pair till tvillingar på två år är att man alltid måste byta dubbelt så många blöjor motför om det hade varit en!!! Men efter förmiddagen imorgon har jag några välförtjänta lediga dagar med bara jag och Zona in tha house:) wounderful...

Det ringde en brasilianska till mig idag och hon sa inte vad hon hette eller så kommer jag inte ihåg det och så glömde jag att skriva upp numret som hon ringde från och jag sa att jag skulle ringa upp när jag blev ledig så vi kunde bestämma nån dag för att hitta på nått:p woopsi Emma ibland glömmer du att tänka! Men jag borde kunna lista ut vem det är inom en snar framtid, för hon var tydligen i samma cluster(grupp med au-pairer) som mig:p

På tal om att jag är tankspridd så kan man ju ställa frågan: Har jag frågat Zona om hon kan hjälpa mig med social security numret imorgon? -Eh näää... men förhoppningsvis har hon inga planer på dagen utan bara på kvällen och vem kan säga nej till mig:p nää men hon är en snällis så nog ställer hon upp!

Nu ska jag sova och eftersom jag inte har någon självdiciplin så blev det ingen simning ikväll men jag har tänkt skylla på att ingen jävel har plockat upp skalbaggarna och löven som fallit ner i poolen när det var nån jäkla orkan(extra blåsigt bara)... och jag simmar inte med skalbaggar!

SOOV GOTT för det ska jag:)

Kram
Emma

Kommentarer
Postat av: Stefan

Kul blogg, vi följer den med spänning!

/Isak o Stefan

2010-07-01 @ 17:30:42
Postat av: EMMA (au-pair)

Åh vad kul att ni tittar in! Hälsa Heden från mig:D

2010-07-01 @ 17:50:50
URL: http://emmaistaterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0