trött, trött och trött.

Det blev tre rundor med skip-bo innan vi alla gäspade så mycket att vi beslöt oss för att avsluta spelandet och lägga huvudena på kuddarna. Imorgon jobbar jag från 13-21.30 så jag får sova! det ska bli så himla skönt för nu har jag klivit upp tidigt tre dagar i rad och det är inte vad jag är bäst på...

Ledig fredag och lördag och jag vill verkligen hitta på något roligt och ha planer men det är inte så jäkla lätt när man inte får köra bilen men från och med måndag blir det förhoppningsvis ändring på det! jag vill köra biiiil!!!

Nu är jag så jäkla trött och ändå är klockan knappt elva men nu ska jag SOVA SOVA SOVA!

Natti, natti eller god morgon;)

Kram,
Emma<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0