Take me home country roads:p

Idag skulle jag kunna åka hem, jag pratade med zona i nästan två timmar på tåget hem igår om familjen och den här familjen är ju egentligen inte riktigt riktig, hälften vore nog...
Jag kommer vara i usa nån månad till för jag har ändå inget bättre för mig, men alvarligt talat ett curfew på 22.10, jag är ju för fan 18år och har flyttat från mitt jäkla hemland!

Det skulle vara trevligt om någon talade om för mig varför jag valde att åka till usa och jag undrar verkligen hur jag kom fram till att välja den här familjen för nu i efterhand skulle jag aldrig någonsin välja en familj som har ett curfew och hade jag vetat det här med att inte få köra bil i början så hade jag inte heller valt denna familj...

"if u tell yourself u can do something than u can do it but is it accutually something u want to do???"

Ha det bra allesammans nu ska jag fortsätta att se One Tree Hill...

kram,
emma

Kommentarer
Postat av: malin

finns alltid rematch .P

2010-07-26 @ 13:47:13
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0