stranden imorgon vi hörs på måndag om jag överlever helgen...

Japp imorrn blir det beachen och jag har jobbat 14h idag är gode sleeeten:p ska sussa nu. Det är avresa klockan 11 eller nått härifrån imorgon så jag satsar väll på att kliva upp kring nio iallafall, så lite sovmorgon:D

Ha det bra!
och lycka till i fjällen stina:p

Bye Bye:)

Kram,
Emma


Ointressantare inlägg får man leta länge efter men det händer inget intressant just nu;) hehe

Puss och kram (xoxo)

vi ska alltså vara nere vid straden fredag-måndag och jag har inget internet där så jag kommer vara totalt okontaktbar och den här gången tar jag inte ens med mig min laptop;p

sammanhängande inlägg!

Kommentarer
Postat av: hanna

Se till att ha det bra, Emmapemma. Håll ut så jag hinner hälsa på dig :P Massor med kramar!

2010-08-01 @ 19:21:05
Postat av: Pappa

Tjenare

Man börjar ju bli orolig när du inte har skrivit något... och det är onsdag i Sverige...

Du har väl inte dränkt dig..

Här regnar det som fan..

P massor av samma som från Hanna

2010-08-04 @ 17:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0