Sportsbar och Nachos

Det blev en trevlig dag med mer på schemat än vad jag trodde när jag vaknade i morse:p Jag for ut med Kicka klockan två till Fridays som visade vm-finalen i deras bar...
Mycket trevligt fridays i Flemmington måste jag säga och trevligare blev det när laget som jag höll på var dom som vann! Sen lyckades vi komma undan väldigt billigt därifrån för det var väldigt trevliga människor där:p Och såå söta pojkar som satt bredvid oss men dom hade ingen aning om vart Sverige eller Finland låg och trodde att vi var från Holland eftersom vi pratade så konstigt och det inte lät som spanska;)
Fridays i Flemmington kommer helt klart att få fler besök och jag gillar nog det Fridays mer än det uti Somersville:p

Efter fotbollen så kom jag innanför dörren och det var full rulle med påklädning av tvillingar och letanden efter applejuice-flaskor, för dom skulle iväg och kolla lite på äldsta grabbens baseball-match. Jag bestämde mig för att följa med och kika för Maxine skulle bara vara där typ en halvtimma med tvillingarna för att det var såå varmt ute... Dom är så himla gulliga småpojkarna när dom spelar men gud så  töntiga kläder man har i baseball;)

Well Well that was my day, I think!;) och schemat för nästa vecka är inte så fasligt, jag och Maxine är tillochmed ledig onsdag eftermiddag tillsammans=) sen så är jag ledig torsdag och söndag med:) ingen ledig fredag eller lördag den kommande helgen men jag överlever för jag var ju helledig den som nu varit...

Ha det fint!

Kram,
Emma


Knatte-baseball!

Kommentarer
Postat av: stina +pappa sittande i soffan bredvid!

PAPPA GJORDE HOLE-IN-ONE idag då vi spelade golf! Det lär vi få höra länge! ;) hahahaha!

Pusssssssss

2010-07-12 @ 18:59:27
Postat av: Victor

OMG!!! fy fan va coolt, jag vill också göra en HIO!! :)

2010-07-12 @ 22:07:22
Postat av: EMMA (au-pair)

Wihoo:D grattis grattis!

2010-07-13 @ 00:35:45
URL: http://emmaistaterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0