S'mores!?

Jag kan verkligen inte komma ihåg hur det stavas men man säger då SMÅÅRSE, och jag säger då att det var gott;) Jag hade inget internet igårkväll så jag glömde helt bort att skriva detta men igårkväll så gjorde Maxine SMÅÅRSE till mig för det ska tydligen vara very american! Och Zona hade visst gjort dom till Maxine när hon kom till Usa första gången och då tyckte Maxine att det inte var mer än rätt att hon gjorde dom till mig nu när jag hade kommit:p Och jag tyckte det var en gullig tradition för Maxine sa att nu måste jag göra åt nästa au-pair som kommer osv.
Eftersom jag tyckte den var kul så frågade jag vem av Maxine och Zona som hade visat Rosanne som var au-pairen före mig, hur man gjorde SMÅÅRSE och då kom det gulligaste med hela denna långa historia om SMÅÅRSE som jag inte ens kan stava till. Maxine säger "Njää alltså vi gjorde aldrig Småårse till henne för hon var inte så jäkla trevlig, och man bjuder bara på SMÅÅRSE till dom man verkligen tycker om!"
Åååhh jag smälte som marsmallowen i småårse, jag gillar verkligen mina sydafrikanska flickor...

SMÅÅRSE=Kex+choklad+marsmallow+kex (som blivit värmt i micron!)
Yummie but kladdigt;)

Fixandet!

Fina kakor!

MUMS!

KLADDIGT!

När jag skulle publicera det här inlägget igårkväll så hade jag inte heller nått internet:/ så det var i förrgår som Maxi fixade S'mores till mig:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0