Skorna!

Jag får ju inte glömma att visa en bild på hur mina fina och otroligt billiga skor ser ut! I am in love<3
Skorna i affären var sorterade efter vilken storlek det fanns så vi kollade bara på hyllorna med strl. 7 eller 7½ för det är ca. 37-38 nått sånt och jag var irriterad för att det inte fanns några skor på dom hyllorna som var platta och inte var flipflops eller hade femtioelva plastdiamanter... och när vi skulle gå ut så passerade vi hyllan med storlek 6 på skorna och jag såg dom här skorna som jag verkligen gillade men såg att det var storlek 6 så jag tänkte att vafasen jag kan åtminstone göra ett försök att fråga om dom finns i en större storlek. Så jag gick och frågade om dom fanns i en större storlek för att jag hade storlek 7 på skor och då frågade han om dom var mycket försmå eller bara lite för då kunde dom kanske förlänga nått band eller nått, då kom jag på att jag inte ens hade testat dom så jag tog på mig skorna och så passade dom perfekt;) hehehehe
Det var sagan om Emma Grahns skor som kommer att användas flitigt i amerikat...


jag gillar dom verkligen, enkla och ändå lite finare än flipflops:p även fast jag älskar mina flipflops med vodo-dockorna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0