Röda ben.

Har legat ute i solen ett tag och läst och eftersom jag inte har bränt mig något hittills och jag har kört utan solskyddskräm så tog jag ju såklart inte det idag heller:p det roliga är att jag bara har bränt benen så dom är alldeles rödprickiga... resten av mig fick bara en lite brunare kulör:) Jag gillar att ligga vid poolen när familjen inte är hemma, nu kan man bara ligga och chilla men kul att ligga och steka där ute när alla är hemma och köks- och vardagsrumsfönstrena är riktade rakt mot poolen;) lovely! Nää men ska absolut tillbringa mer tid vid poolen i sommar.

Åh åker till stranden om några timmar, är inte sugen på det skulle vilja ha alla pengar som finns i hela världen så jag slapp jobba och bara kunde resa;) hahaha men men Jag säger som Maxine "I'm not meant to work, but I'll do it anyway. I need my ice-cream and new shoes!" det är mottot som råder i detta hus:p

Nu ska jag testa att öppna mina fönster i rummet för det har jag inte gjort förut;D och kan ju vara bra att veta utifall jag behöver smyga ut genom det nån gång;D moahahaha nää men jag kan behöva få in lite värme i detta rum, Ac:n i huset är ju fan på -32 känns de som:p

Kram Emma


Här var vi igår och letade efter nått specielt papper till Zonas CV men det var så jävla dyrt så vi for till en annan affär där allt kostade max 5dollar;D Kuul på hjul! sen blidde det bioo:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0