potatis

Jag har inte ätit potatis sedan jag kom till usa, pommes räknas inte till potatis! I need potatoes<3 hahaha nån dag ska jag ta och äta bakad potatis för dom har det på Wendys tror jag att Zona sa...

Idag har jag jobbat 7.30-6.30 det är länge och nu är jag lite trött så jag ska bara hoppa i duschen och sen ska jag se OTH men jag vill inte se nästa avsnitt för jag vet vad som händer i det och det är så sorgligt;p hahaha
Jag undrar om det blir nå skip-bo ikväll i källaren jag är jäkligt sugen på det, ska höra med töserna om dom vill köra en liten match!

Hoppas alla har det bra!

Snart får jag köra bil, mindre än en vecka:) förhoppningsvis!

Kram,
Emma<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0