pasta med tomatsås:)

Var vad det blev till lunch idag, har ätit smörgåsar till lunch hela veckan så det var gott med riktig mat:p Tvillingarna äter nästan bara chicken nuggets, lunchmeat, turkey-korv och pizza till lunch och middagar för mamman säger att dom är kräsna... Men eftersom jag hade värmt pasta och tomatsås till mig så tänkte jag att det är lika bra att testa ge det till tvillingarn, så dom fick varsin skål och en gaffel och först åt dom ingenting och då gick jag och vek deras kläder och när jag kom tillbaka så var maten uppäten och Kaykay ropade "more, more, MOORE!" :)  Så det var ett lyckat drag av Emma Grahn!=)

Nu är jag helt slut och då har jag bara jobbat 8timmar idag, imorgon blir det 14timmar:/ hmm... men det ska jag nog överleva:p Undrans om jag kommer ta mig nån stans ikväll eller om det blir att bara hänga här hemma, om man då hade fått köra bil...

Nu ska jag nog gå ut i solen och plugga körkortsteorin eller så blir det en power-nap=)

Ha det fint!

Kram,
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0