Par vs. Esp

Ja då sitter man och ser den matchen och fattar ingenting det händer grejer här och där, men jag fattade inte vad som hände med spaniens straff?! kollade bort just när han hade satt den och sen helt plötsligt var det inte mål eller såg jag nån repris från nån annan gång när dom hade lagt en straff:O nää jag fattar ingenting!
Dom får fan se till att avgöra innan det är fulltid för jag har inte tid med förlängning för jag och Zona måste åka och handla innan vi drar till beachen så det blir avfärd halv fem istället för halv sex:p
Jag vill ha ett mål från spanien och ett avgörande innan 4.30, tack!

Nää så jag åker alltså till stranden snart och det blir väll blogg igen på onsdag kanske:) Hoppas jag har ledigt någon dag nästa helg för skulle vilja träffa en tyska som kom förra veckan till staterna... hon var ledig då tror jag!

Ha ded bra och jag saknar Sveriges mat!:D ska göra köttbullar nån dag till veckan har jag bestämt, sådetså!

Kram,
Emma


Kommentarer
Postat av: stina, din syster du vet ;)

Tja! Alltså jag är borta 2 dagar och missar ca femtielva inlägg! Du är verkligen en sann bloggerska!:O:D

Jag kan ju säga att jag cyklade hem idag(dom andra är kvar i piteå) Snacka om läskigt då "alla" sett björn här. Jag såg dock bara älgar(som skrämde livet ur mig!) och en hare, som såg ut som en padda på långt avstånd.. Det var allt. Puss och kram <3

2010-07-04 @ 01:45:21
Postat av: Victor

Det var tydligen nån som gick innanför straffområdet typ 1 cm före straffen hade slagits, så den dömdes om! åsså missade han den straffen!

2010-07-04 @ 17:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0