One Tree Hill

Det har varit min tidsfördrift nu på eftermiddan men Maxine har tappat bort disc 3 så nu håller jag på och laddar ner den men det går så segt så jag vet inte vad jag ska hitta på borde kanske plugga lite på körkortsteorin och så kom jag just på att vi har cluster meeting på onsdag, så det måste jag säga till Laureen och hoppas att jag kan vara ledig då!=)

Ha det fint!


Och ett stort grattis till stina som i sverige officiellt har haft namnsdag i lite drygt 15minuter!


Sorry stina det är enda bilden som jag hade nersparad på datorn! Men söööt är du ändåååå:p


Kram,
EMmma

Kommentarer
Postat av: namnsdagsbarnet

HAhahahahahhaha TACK Emma :)

Och hörru.. vaddå "sorry stina det är enda bilden jag har nersparad"? IIIIII LIKE IT ;) ehe

2010-07-24 @ 09:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0