okej okej.

Jag tror att jag är i en down-period när det gäller usa och au-pair, för hitills är det inte som jag hade tänkt att mitt år skulle vara. Jag hade tänkt mig det lite mer KUL!!! vara ute med andra au-pairer och fika varje kväll och framförallt Frihet=) Frihet är inte ett curfew på halv elva, jag har aldrig haft nått jäkla utegångförbud då kan jag inte vänja mig vid det när jag är 18, snart 19 år...

Min superplan är att var här i två veckor till och se hur det blir nu när jag åtminstone får köra bil och jag vet att jag kommer hata tegångsförbudet ännu mer då:p och då säga att jag inte kan ha ett curfew och om dom inte tar bort det så vill jag försöka att byta familj för jag vill ge Usa ett ordentligt försök innan jag åker till Sverige igen... Jag ska ju ha kul det här året istället för att börja plugga direkt;) hehhe hur går det såhär långt?:p

Jajja minsann så det kan gå, så det kan gå!

Love you all!<3

Kram,
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0