Okej, jag erkänner...

jag har verkligen inte ens läst klart första kapitlet i körkortsboken och jag orkar inte göra det heller men jag måste tydligen läsa ut hela boken några gånger:p

Hahaha men jag hade tänkt hitta motivationen ute i trädgården men när man sitter där och har det som bäst så kommer alla ungar ut och värdmammans brorsa med familj och då kände jag bara nää nu orkar jag inte fler timmar med barn så jag gick in igen och la mig på sängen och då kom datorn fram igen... det är inte bra;)

Men men men ska läsa den där skiten och bli hur bra som helst på alla regler och spika provet så att jag får köra bil(jag försöker mig på pep-talk och att motivera mig själv:p) hahaha JAG VILL KÖRA BIL!!!

Kram,
Emma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0