not that happy:p

Jahaja såhär ligger det till med körandet, Jag får ingen tid före 26/7 och det är om två hela veckor! Det suger ju ganska jättemycket, och sen måste jag vänta ännu en vecka efter det innan jag får skriva teoriprovet... varför ska min värdmamma vara så petig med det här att köra bil, man är verkligen helt låst om man inte bor i NYC och är utan bil... Då var noga med att ni får köra blivande au-pairer;)
Men efter den 26/7 så lät det då på värdmamman som om jag skulle få börja köra bil om jag kände att jag hittade och så för egentligen får jag ju köra bil lagligt nu!

Jag blir bara lite pissed of, för idag ösregnar det så jag kan inte precis ligga ute och sola eller bada i poolen. Jag börjar inte jobba förens halv fyra men jag kan inte göra något innan dess för jag har ingen biiiil, eller jag har ju en bil som står här ute men jag får inte köra den... hade jag fått köra så hade jag åkt in till köpcentrat och köpt en hallon smoothie och shoppat men icket:p Jajja det kanske är bra så att jag sparar lite pengar, man får se det possitiva:/

Ha det fint!

Kram,
Emma

Kommentarer
Postat av: Birger g

Hur kan det komma sig att usa vet att du är en förskräcklig bilförare och behöver gå en massa kurser för det....

2010-07-14 @ 14:21:08
Postat av: EMMA (au-pair)

Hey I am great!:P :D

men intet kommer du få någon skjuts av mig när du blir gammal och gaggig och inte längre får köra för då ska jag komma ihåg det där;) hahahaha

2010-07-15 @ 06:11:00
URL: http://emmaistaterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0