Nap-time

hmm nu har jag bara 8,5h kvar att jobba idag:) tvillingarna sover middag och jag har fixat deras tvätt och gjort salladen till middagen och skurit frukt så nu sitter jag ner och äter lite lunch...

Jag håller tummarna för att tvillingarna ska sova länge allra helst en nap på 2h;p

Min rygg gör ont, ska aldrig mer lyfta dessa barn igen:p They are heavy!

Nä nu ska jag ta och sätta mig i soffan framför tv:n för om jag ska ta mig igenom hela dagen och kvällen så behöver jag det... undrans vad jag ska hitta på att ge tvillingarna till lunch:p vi får la se=)

Ha det fint!

Skype nån dag familjen när ni kommer hem till petberg?;) eller hannis när du fixad det till Salto;)??

Kram,
Emma<3

Kommentarer
Postat av: stina

tjabba bruden!

Klart jag vill "skypea" med dig när vi kommer hem! Tisdagkväll om jag inte är för trött efter en lång dag i bilen och sen fotbollsträning :D

puss!

2010-07-17 @ 21:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0