namnsdags-shopping

Ja nog blev det shopping idag med men jag köpte mest saker som jag behövde och så ett par skor som jag kanske inte behövde men som jag ville ha;)

Dagens shopping:


plattång och hårtork, rosa såklart och bara 9,99dollar/st!  NÖJD!:D



Nya väskan och det gula glasögonfodralet, jag rymmer både mina solglasögon och vanliga i det!:)



Mina fina converse som var på rea och bara kostade 19.99dollar!:D dom hade kostat 55 så jag är nöjdare än nöjdast!=)


Vad hittar man i bokhandeln om inte herr Stig Larssons böcker, det allra första man såg när man klev innanför dörrarna så jag var tvungen berätta för Maxine att han var svensk och hon blev lite imponerad och hon sa att filmen gick här i staterna så vem vet vi kanske går och kikar på den nån gång;p Sverige, sverige, sverige:) Jag köpte ingen bok men kul att dom fanns där!

Det var nog allt från shoppingrundan förutom att vi köpte varsin glass och vi fick dom så jäkla stora att vi knappt orkade äta upp halva... Min hette Chocolate Devotion så det var choklad på choklad på choklad... yummie!

Ha det fint=)



Kram,
Emma<3

Kommentarer
Postat av: stina

Gu vad du shoppar!! Jag vill också! :D

Ps. GRATTIS på namnsdagen:D Och glöm inte att det är MIN namnsdag imorgon sis!

2010-07-23 @ 21:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0