Leeedig!

Jahaja minsann då var man ledig fram till torsdag kl. 14.00 eller as we say it in the usa 2pm eller visst är det pm och inte am?!?! Inte riktigt fått kläm på det där en men klockan 14börjar jag iallafall:) har inte fått se nått schema för nästa vecka men vi är iallafall nere på stranden till onsdag tror jag:)

Jag har ju jobbat både kvällar och helger sen jag kom och schemat har verkligen inte varit det bästa:p men nu har jag fått veta att till hösten när boysen och maxine och zona börjar plugga så kommer jag vara ledig 3 av 4 helger varje månad! det är sweet och jag tror att jag kommer jobba kväll väldigt sällan för jag jobbar ju på dagarna med twinsen medans alla är i skolan:) och mer än 10h får man inte jobba per dag!

Idag så ska jag nog ta en dusch, och sen åka med Zona till banken och så ska vi titta förbi Social Security Office och höra om jag måste boka någon tid för det där numret jag behöver eller om jag bara kan fixa det på direkten:) hoppas det går att fixa direkt!

Nää jag måste verkligen fixa det där amerikanska körkortet så jag får köra bil vart jag vill(värdmamman är kinkig och så är det nånting med deras försäkring på bilen så jag får inte köra den förens jag har the driving licens) men tills dess får zona och maxine släpa runt på mig:p

Sen måste jag kolla hur tvättmaskinen fungerar för här ska det tvättas kläder!

Alltså att vara ledig 3/4 helger betyder att jag kan åka in till new york 3ggr i månaden eller fler om jag vill det:D wihoo!

Jag måste verkligen fixa det där körkortet så att jag kan åka till IKEA och köpa choklad men dom har inte maraboue digistive har jag hört utan bara den vanliga och daim! jag gillar inte daim så värst...

Nä nu ska jag se vad jag kan hitta på!

Love,
Emma

Mitt msn funkar föresten inte och inte heller att kolla mailen:O!? help mee!

Kommentarer
Postat av: Victor

PM är på eftermiddagen och kvällen jaaa! och vi kan ta med marabou digistive när vi kommer! ;)

2010-07-01 @ 23:18:45
Postat av: Tinde

jag ska lära dig en sak om am och pm nu emma. listen carefully! am = förmiddagen för a kommer FÖRe p i alfabetet. AM = först = förmiddagen! nu kommer du aldrig glömma :D

2010-07-02 @ 00:20:44
URL: http://tindes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0