körkortsteori och brownies:p

Jag ligger i min säng som idag endast är bäddad med 4kuddar och läser The New Jersey, Driver Manual:p När jag klarade körkortsteorin i höstas och var hur glad som helst för att jag aldrig mer skulle behöva plugga den igen glömde jag visst bort att jag är tvungen att göra teori-provet här i New Jersey med:/ Men men om 2veckor den här tiden har jag förhoppningsvis mitt körkort, måste ligga i med körkortsboken...

Alltså dessa brownies som är i lila glitterfolie måste innehålla något ämne som är beroendeframkallande... Zona har lovat att hon ska gömma paketet så att jag inte hittar dom:D!

Idag diskuterade jag och host-momen vad man egentligen kommer få ut från att ha varit au-pair och jag tror nog att jag kan fixa det här året även om delmålet är 28september;) hahaha
Vi kom iallafall fram till att: Bli bra på engelska, hinna se usa utan att bli ruinerad, ha lite bättre koll på ungar när man själv blir mamma, multitasking, bättre på att köra bil(mer trafik än lilla älvsbyn) och så vidare, och så vidare.

Finalen i Fotbolls-vm på söndag va!? halv tre för mig!?:) Kul Kul Kul...

Kram,
Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Brownies är inte bra!! Det vet du va??

2010-07-08 @ 21:25:29
Postat av: Tinde

haha föregående talare vet INTE vad hon pratar om!!! brownies måste ju va bland det bästa som finns ;-)



sv: jaa men det är klart att man får hemlängtan! känns skönt att vara medveten om det redan innan jag åker. men du fixar detta emma :) det är full igång! eller det mesta är faktiskt över nu tror jag. har bara ambassaden + alla presenter kvar. hjälp vad ska jag hitta på?! kramkram

2010-07-08 @ 21:48:32
URL: http://tindes.se
Postat av: Victor

Det var jag som skrev första kommentaren! Och jag lovar och svär Tinde, jag är INTE en "hon"! :) hahahahaha

2010-07-09 @ 23:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0