Jahapp...

Det var meningen att vi skulle åka till beachen imorgon och vara där tills på måndag så jag panikpackar ju såklart och tvättar nu ikväll och när jag är klar med packningen och bara ska gå och hämta sista lasset med tvätt så säger värdmamman "Vi bestämde oss just för att vänta till fredag med att åka ner till stranden för det kanske kommer regna imorgon" HALLÅÅ! Ni har ett enormt hus där nere på stranden att vara i...

Okej att vi au-pairer är flexibla men snälla nån, lite framförhållning tack! och även fast vi inte åker till stranden imorgon så jobbar jag 14 jävla timmar! kul... sen är jag egentligen ledig på fredag då men eftersom vi åker ner till stranden då istället så kommer jag att sitta i en bil med fyra uttråkade barn i TRE timmar... tack tack tack för det. Och lägger vi på dom tre arbetstimmarna så kommer jag jobba betydligt mer än 45h den här veckan. Nä jag delar inte många värderingar med dessa värdföräldrar, hmm ikväll är jag irriterad och less och jag känner att USA kan dra jävligt långt bort!

Jag och Zona for på det där cluster meeting ikväll men ingen var där! vi hittade varken counsellorn eller någon grupp med au-pairer så vi for hem igen, skit-skumt! Ska bli intressant att höra vad som hände...


puss och god natt!

kram,
Emma


Ååååh jag kommer vara såå trött imorgon och jag kommer antagligen vara ännu mer less usa imorgonkväll...

fy farao! men nu har jag iallafall rena kläder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0