jag pratar i sömnen, yes I do!

Okej, äntligen är man hemma från strandhuset:) det är så himla mycket jobb när man är där och nu är även host-morsans brors familj här och dom har varit nere vid stranden med... så jag, maxine och zona har delat rum dom här dagarna och det har faktiskt varit riktigt kul!:p att jobba suger, men promenixer på beachen i mörkret och glass i sängen på kvällarna samtidigt som man surrar om allt crazy som händer i usa och hur familjen är och hur vi är och allt vad man kan tänka sig:)

Idag har jag jobbat 7.30-21.30! det får man egentligen inte göra för det blir 14h men jag har två korta dagar och sen ledig helg men jag har tänkt prata med host-morsan och säga att jag inte har tänkt jobba så mycket nått mer för man har verkligen ingen ork kvar efter en heldag... imorrn jobbar jag 7.30-13.30 så då ska jag lägga mig vid poolen och jobba på brännan när jag jobbat klart!

Ikväll efter att jag hade jobbat klart så gick jag, max och zona ut och "simmade" lite, vi satt mest och surrade, jag lärde dom svenska och dom lärde mig africaans:p Zona kan numera säga fjäril, ödla och Jag älskar dig!:) JAG älskar hennes utal hon låter bara föör gulligt, för hon anstränger sig verkligen och hon säger det ju helt rätt ibland men jag kan inte låta bli att skratta för det låter så himla roligt!:D Maxine kan säga sköldpadda, och det är hon mycket stolt över;) hehehe

Men MEN tillbaka till rubriken, Zona informerade mig om att jag pratat i sömnen den här natten som var och jag var inte alls förvånad över att höra att jag pratar i sömnen för det gör jag ju då och då... MEN, jag hade pratat engelska i sömnen, så det var ju lite roligt!;) Det jag hade sagt var "Where are they? Can you find them? Oh god they are lost! What are we gonna do!?" Haahah och då kom jag ihåg precis vad jag hade drömt, jag letade efter alla ungarna i sömnen... hehehe

Nänä nu blir det att sussa:)

Vi får höras och synas..

Kram,
Emma


Jag är förresten ledig när det är finalen i fotbolls-vm!!! hur glad är jag? JÄTTE!:D

Kommentarer
Postat av: mr. anonym ;)

satt just och tänkte på hur ohöjdrädd byggarbetaren som satte upp den där pilspetsen på ett av tornen på bilden måste ha varit när jag såg att tjejen som står där ger finget! ;O vilken dåre!

2010-07-08 @ 23:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0