Jag överanvänder internet idag.

Jag tror att jag jobbar på att försöka bli less internet för att det ska vara okej att vara utan det i 4dar;p galet men det känns som att man inte hänger med i vad som händer i världen när man inte har computer med internet... men egentligen så är det så fånigt så fånigt!

Jag längtar tills lönen imorrn(fast jag lär ju inte kunna lösa in checken förens på onsdag när vi kommer hem från stranden:/) och jag är nyfiken på schemat för nästa vecka...

Varning för fotbild... men jag vill bara varna er för att gå omkring i flipflops i 2,5vecka, det är inte bra för dina fötters hälsa;) Det är ju en anledning till att ha skavsår om man spelar fotboll och får det från fotbollsskorna men från flipflops är det ju hur töntigt som helst! men det är ungefär det enda spänande som jag har att berätta idag.



Eller jag har en till lite rolig sak att berätta:D igår när Zona körde hem från bion så missade vi avfarten och hon svängde bara in på en liten väg för att vända och backa ut på vägen(man får inte backa där för det var stop-skylt och grejer) och vilken byggnad var det vi gjorde denna fina vändning utanför om inte Bridgewaters Polisstation! hahaha det var lite kul men det gick ju bra fast Zona han bli skrajsen för vi vet alla hur kinkiga dom kan vara i usa med böter och att stämma folk:p hohoho

Kram,
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0