Jag har bestämt mig för att inte bry mig...

Jag hade bestämt mig för att inte bry mig om att värdfarsan i den här familjen blir på sjukt dåligt humör för att baseball-laget som han coachar har förlorat. Men snälla nån vuxna människa det är bara en sport med töntiga byxor och 9åriga pojkar som ska ha kul! Han är alltså på kasst humör för att ungens lag har förlorat och han är inte så pratsam då och inte ett endaste litet tack för att hela middagen var fixad och att alla av värdmammans släktingar som var bjudna på middag hade fått sig mat i magen och hade det trevligt för att jag, zona och maxine fixade allt! Men det skakade vi av oss när vi satt nere i källaren(maxi och zona har sitt rum där) och pratade om potatis och åt en av chokladkakorna som jag hade med mig!=) så vi brydde oss helt enkelt inte längre om att denna vuxna karl var på dåligt humör för en fjuttig baseball-match!

Men nu när jag gick upp till mitt rum och alla fortfarande satt kvar i köket så sa jag godnatt och alla säger godnatt och jag får en kram från värdmammans brors flickvän för att jag diskade ur deras unges nappflaska och brorsan bad mig hälsa zona imorgonbitti att vi hade fixat allt så himla bra=) Men våran underbara värdpappa säger ingenting, inte ens god natt:p Och då blir Emma Grahn irri, så jag säger "God natt *host-daddens namn*, to bad that you lost the game but sometimes we just have to accept that the other team was a little bit better and just shake it off" Det var helt underbart att se minen och sen fick jag ett "Oh yeah hmm, sleep well, Emma" hehe

Ha det fint!

Love,
Emma


Imorgon blir det nog bara någon park, sitta där och läsa körkortsteori, kanske lite shopping och så kinamat! dagen kommer att spenderas med Maxine:)

Kommentarer
Postat av: Victor

Hahaha, klockers!!

2010-07-10 @ 14:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0