International Relations (3credits)?

Ja vad skulle man ha tagit och plugga till hösten, svårt att bestämma sig för nått som är nog slappt och ändå skulle vara kul att plugga en termin...
Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Jag gick ut på en promenad och sen satte jag mig ute och kollade på lite olika kurser som jag kanske skulle vilja läsa och så pluggade jag lite på körkortsteorin och nu är det 40min tills jag ska börja jobba, kul dag! Jag jobbar till halv tio så man hinner inte göra något efter det:p boooring men men livet kan inte alltid vara roligt... hehehe
Ikväll blir det hemgjorda hamburgare till middag och det är så jävla gott, ända maten som är god här;) hahaha och hur nyttigt är hamburgare kan man ju undra!?

Idag säger jag som Maxine "I'm not meant to work, but I'll do it anyway!"

Ibland är min värdmamma lite rolig... hehehe just nu försöker hon förklara för sin 9-åriga son att det inte har någon betydelse hur noggrant han svarar på frågorna till sommar-kyrke-skolan för ingen kommer rätta det! Bara han gör det snabbt så att dom kommer i tid till baseballen;p hehehehe Oj nu erbjöd hon tillochmed att hon kunde skriva svaren åt honom men han vägrar, han ska tydligen göra det ordentligt:p Tjuriga unge;)

Kram,
Emma<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0